Akcja ratownicza Wil-West
Historia:
Amerykanie obawiając się opanowania Środkowej Azji przez komunistów poczynając od
Uzbekistanu postanowili poprzeć zbrojnie rząd antykomunistyczny z siedzibą w Taszkencie.
Jak donoszą obserwatorzy, siły bojówek wojsk komunistycznych w Uzbekistanie na północ od
Taszkentu rosną w szybkim tempie, stając się poważnym zagrożeniem dla stabilności Rządu antykomunistycznego. W czasie trwania zaciętych walk do niewoli dostał się generał
Stanów Zjednoczonych William Westmoreland.
Obserwatorzy z Taszkentu dotarli do trzech miejsc, w którym pluton sił Komunistycznych
dokonał masakry ludności cywilnej po czym przejął władanie nad tym terenem w jednym
z punktów jak donoszą informatorzy uwięziony został Amerykański generał.
Rząd Stanów Zjednoczonych
nie może stać z założonymi rękami, w marcu 2011 wysyła grupę ratowniczą komandosów piechoty morskiej celem odbicia generała z niewoli komunistów Wietkongu.
Zasady:
- Zasady strzelania zgodne z Regulaminem ASG
- Śmierć symbolizuje - Czerwona Szmata
- Bojówka komunistów nie ma respa po śmierci idzie na kolejny pkt wedle swych celów.
- Amerykanie będą mieli wyznaczony pkt RESP, resp co 5min od dotarcia na pkt RESP.
- Wymagany strój:
* Siły komunistyczne proszone są o konkretny obiór tj. spodnie moro, kamizelka,
bluza sweter czy cuś innego w jasnym kolorze
* Generał czarny beret
* Amerykanie wedle uznania
- Scenariusz wygrywa grupa która w przewidzianym czasie 1h od odbicia generała,
zdąży na pkt przylotu w jak najkrótszym czasie, realizując cel oczyszczenia terenu
z komunistycznego nasienia
- Generał nie posiada Respawnu "One shot one death"
- Gdy Generał zginie cała akcja jest niezaliczona i grupa przegrywa
Stany zjednoczone
Cel główny: Odbić generała, oczyścić teren z komunistów oraz zdążyć na czas na lądowisko.(1h liczona od odbicia generała)
Cele szczegółowe:
1. W miejscu zrzutu komandosów uzbroić się.
2. Przedostać się do punktu na mapie w którym
będzie czekał informator który zaprowadzi
grupę ratowniczą na punkt w którym więziony jest William Westmoreland.
3. Wyeliminować komunistów na punkcie, odbić i uzbroić generała.
4. Przekazać dowodzenie Generałowi i czekać na jego wskazówki.
5. Po odbiciu każdego punktu odczekać 5min by patrole komunistów
dotarły na kolejny punkt
6. Na lądowisku nie dopuścić do zabicia generała
Bojówka Komunistów
Cele: Mogą kitrać się tylko na punktach w walce w innym terenie ida na żywioł jak to CHINOLE
1. Po dotarciu Amerykanów do informatora Patrol Komunistów ma przeszkodzić Amerykanom
w Dotarci do celu poprzez Ostra walkę na na otwartym terenie.
2. Bojówka komunistyczna w 1 punkcie ma za zadanie nie dopuścić do uwolnienia generała
3. W czasie gdy amerykanie przez 5minut odczekują po zdobyciu pkt 1 oraz 2 punktu (martwi komuniści)
przechodzą pkt3.
4. Po przejęciu przez amerykanów pkt3 przygotować zasadzkę w skrytym miejscu niedaleko
lądowiska i czekać na dotarcie amerykanów na wzgórze, w tym miejscu za wszelką cenę
zabić generała.
Generał
Cele:
1. Poprowadzić grupę komandosów po punktach oraz nakazać całkowitą eliminację
jednostek komunistycznych.
2. Wspierać komandosów za plecami.
3. Wskazać komandosom lądowisko.
4. Mierzenie czasu
Informator
Cele:
1. Dołączyć do grupy komandosów, wskazać miejsce uwięzienia generała.
2. W miejscu odbioru na lądowisku przekazać informacje komandosom iż
Łącznościowcy Uzbekistanu rozszyfrowali telegram i znają miejsce przekazania jeńca.
Zdjęcia u nas na stronie w dziale strzelanki.
Offline