Akcja ratownicza Wil-West
Historia: Amerykanie obawiając się opanowania Środkowej Azji przez komunistów poczynając od Uzbekistanu postanowili poprzeć zbrojnie rząd antykomunistyczny z siedzibą w Taszkencie.
Jak donoszą obserwatorzy, siły bojówek wojsk komunistycznych w Uzbekistanie na północ od Taszkentu rosną w szybkim tempie, stając się poważnym zagrożeniem dla stabilności Rządu antykomunistycznego. W czasie trwania zaciętych walk do niewoli dostał się generał Stanów Zjednoczonych William Westmoreland.
Obserwatorzy z Taszkentu dotarli do trzech miejsc, w którym pluton sił Komunistycznych dokonał masakry ludności cywilnej po czym przejął władanie nad tym terenem w jednym z punktów jak donoszą informatorzy uwięziony został Amerykański generał.
Rząd Stanów Zjednoczonych nie może stać z założonymi rękami, w marcu 2011 wysyła grupę ratowniczą komandosów piechoty morskiej celem odbicia generała z niewoli komunistów Wietkongu.
Zasady: - Zasady strzelania zgodne z Regulaminem ASG - Śmierć symbolizuje - Czerwona Szmata - Bojówka komunistów nie ma respa po śmierci idzie na kolejny pkt wedle swych celów. - Amerykanie będą mieli wyznaczony pkt RESP, resp co 5min od dotarcia na pkt RESP. - Wymagany strój: * Siły komunistyczne proszone są o konkretny obiór tj. spodnie moro, kamizelka, bluza sweter czy cuś innego w jasnym kolorze * Generał czarny beret * Amerykanie wedle uznania - Scenariusz wygrywa grupa która w przewidzianym czasie 1h od odbicia generała, zdąży na pkt przylotu w jak najkrótszym czasie, realizując cel oczyszczenia terenu z komunistycznego nasienia - Generał nie posiada Respawnu "One shot one death" - Gdy Generał zginie cała akcja jest niezaliczona i grupa przegrywa Stany zjednoczone Cel główny: Odbić generała, oczyścić teren z komunistów oraz zdążyć na czas na lądowisko.(1h liczona od odbicia generała) Cele szczegółowe: 1. W miejscu zrzutu komandosów uzbroić się. 2. Przedostać się do punktu na mapie w którym będzie czekał informator który zaprowadzi grupę ratowniczą na punkt w którym więziony jest William Westmoreland. 3. Wyeliminować komunistów na punkcie, odbić i uzbroić generała. 4. Przekazać dowodzenie Generałowi i czekać na jego wskazówki. 5. Po odbiciu każdego punktu odczekać 5min by patrole komunistów dotarły na kolejny punkt 6. Na lądowisku nie dopuścić do zabicia generała
Bojówka Komunistów Cele: Mogą kitrać się tylko na punktach w walce w innym terenie ida na żywioł jak to CHINOLE 1. Po dotarciu Amerykanów do informatora Patrol Komunistów ma przeszkodzić Amerykanom w Dotarci do celu poprzez Ostra walkę na na otwartym terenie. 2. Bojówka komunistyczna w 1 punkcie ma za zadanie nie dopuścić do uwolnienia generała 3. W czasie gdy amerykanie przez 5minut odczekują po zdobyciu pkt 1 oraz 2 punktu (martwi komuniści) przechodzą pkt3. 4. Po przejęciu przez amerykanów pkt3 przygotować zasadzkę w skrytym miejscu niedaleko lądowiska i czekać na dotarcie amerykanów na wzgórze, w tym miejscu za wszelką cenę zabić generała.
Generał Cele: 1. Poprowadzić grupę komandosów po punktach oraz nakazać całkowitą eliminację jednostek komunistycznych. 2. Wspierać komandosów za plecami. 3. Wskazać komandosom lądowisko. 4. Mierzenie czasu
Informator Cele: 1. Dołączyć do grupy komandosów, wskazać miejsce uwięzienia generała. 2. W miejscu odbioru na lądowisku przekazać informacje komandosom iż Łącznościowcy Uzbekistanu rozszyfrowali telegram i znają miejsce przekazania jeńca. Zdjęcia u nas na stronie w dziale strzelanki.
|